Osnova témat
- 
                    
                            „Dávej kyber“ pro učitele
 Vítejte v otevřeném on-line kurzu základů kybernetické bezpečnosti, který je připravený na míru školnímu prostředí. Jsem tady poprvé 
- 
                    
                            Organizační informace
 Kurz slouží jako otevřený informační zdroj a funguje jako nástroj pro zvyšování povědomí v daných oblastech. Nelze ho využít pro dokladovatelné a certifikované proškolení pedagogického sboru. Přivítání a pokyny
 Pokud jste on-line kurz objevili náhodou nebo potřebujete poradit, jak začít, jste na správném místě. Dozvíte se, komu přesně je kurz určený, jak funguje a jak ho během studia ovládat. Otevřít 
- 
                    
                            Přehled témat
 Po kliknutí na roletku se otevře seznam témat, která najdete ve vybrané kategorii. 
- 
                    
                            Témata zaměřená na učitele
 Témata zařazená v této kategorii jsou určena pro zvýšení kybernetické bezpečnosti on-line výuky a také přispívají k bezpečnosti učitelů samotných. Silná přístupová hesla
 Péči o přístupová hesla k našim účtům leckdy podceňujeme. Podívejte se na praktické tipy, jak hesla spravovat lépe. Otevřít Bezpečné školní účty
 Jedním ze zlozvyků uživatelů bývá, že neoddělují osobní a pracovní účty. Podívejte se na důvody, proč se to může vymstít. Otevřít 
- 
                    
                            Digitální identita učitele
 Podcenit vlastní digitální stopu se nemusí vyplatit, nepatřičný obsah se totiž mezi žáky šíří rychlostí blesku. Otevřít Učitel jako oběť kyberšikany
 Případů, kdy třídní kolektiv šikanoval učitele, není málo. Jak kyberšikanu rozpoznat od nevhodného chování a jak se bránit? Otevřít 
- 
                    
                            Témata zaměřená na třídu
 Témata zařazená v této kategorii seznamují učitele s rizikovými jevy, se kterými se žáci mohou setkávat na internetu a pomáhají v jejich prevenci a budování bezpečného klimatu ve třídě. Sociální sítě a věková hranice
 Sociální média a aplikace mívají spodní věkovou hranici pro jejich využívání. Žáci ji často ignorují. Jaké to může mít důsledky? Otevřít Nebezpečné výzvy
 Výzvy mohou být úsměvné, ale i nebezpečné. Proč se mezi žáky těší oblibě, jak vznikají a na co se jako učitel soustředit? Otevřít 
- 
                    
                            On-line sexuální chování
 Období dospívání je spojeno s objevováním sexuality. S tím však souvisí i sdílení intimních fotografií. Jak to s žáky řešit? Otevřít Nenávist a on-line agrese
 Žáci se na internetu mohou setkat s projevy nenávisti a on-line agrese. Je důležité zamezit tomu, aby takové chování přebírali. Otevřít 
- 
                    
                            Digitální pohoda žáků
 I když žákům ukazujeme rizika a nástrahy internetu, důležité je žáky nestrašit, vést je k uvědomění a digitální pohodě. Otevřít 





