Logo: Bara

Zpět domů

Vzdělávací cíle 🏁


Žák se při průchodu komiksem seznamuje s pojmy jako digitální identita, stopa nebo kyberšikana. Po průchodu komiksem:

  • Žák vysvětlí, co je to digitální stopa a jaká rizika jsou s ní spojená

  • Žák vysvětlí, co je to kyberšikana, jaké může mít příčiny a důsledky

  • Žák ví, jak uvědoměle pečovat o svou digitální stopu

RVP ZV 2017


Žák si osvojuje například tyto očekávané výstupy RVP ZV 2017:

  • VO-9-1-07 uplatňuje vhodné způsoby chování a komuni­kace v různých životních situacích, případné neshody či konflikty s druhými lidmi řeší nená­silným způsobem

  • EV-9-1-01 komunikuje otevřeně, pravdivě, s porozumě­ním pro potřeby druhých a přiměřeně situaci

  • VZ-9-1-14 vyhodnotí na základě svých znalostí a zkuše­ností možný manipula­tivní vliv vrstevníků, médií, sekt; uplatňuje osvojené dovednosti komuni­kační obrany proti manipula­ci a agresi

RVP ZV 2021


Žák si osvojuje například tyto očekávané výstupy RVP ZV 2021:

  • VO-9-1-07 uplatňuje vhodné způsoby chování a komunikace v různých životních situacích

  • VZ-9-1-14 vyhodnotí na základě svých znalostí a zkuše­ností možný manipula­tivní vliv vrstevníků, médií, sekt; uplatňuje osvojené dovednosti komuni­kační obrany proti manipulaci a agresi

  • EV-9-1-01 komunikuje otevřeně, pravdivě, s porozumě­ním pro potřeby druhých a přiměřeně situaci

  • I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digi­tálními techno­logiemi